ONLINE RADIONICA

 

Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja 

 

Zarobljeni u starim prodajnim taktikama? Vrijeme je za promjenu. Naša radionica 'Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja' pomoći će vam da naučite kako inovativno pristupiti svojim kupcima i omogućiti vam da jednostavnije prilagodite svoje strategije dinamičnim zahtjevima tržišta. 

 

Četvrtak, 11. 1.2024., od 13:00 - 17:00 h

Google Meet

 

 

 

Jeste li zaglavljeni u starom načinu poslovanja? U tzv. 'mi to tako radimo već godinama' stanju uma? Možda je vrijeme da se probudite s novim uvidima. Kreirali smo webinar za vas, kako bi buđenje bilo bezbolnije.

 

Četvrtak, 23. studeni 2023, u 11:00 - 12:00 h

Google Meet

 

Pridružite nam se!

Unaprijedite svoje prodajne strategije s dubokim razumijevanjem kupaca.

Naučite kako kreirati profil idealnog kupca i mapirati njegov put od potrebe do odluke o kupnji. Ova radionica je odlična prilika za stjecanje dubokih uvida koji su potrebni za prilagodbu marketinške strategije i poboljšanje prodajnih rezultata.

Budite dio odlikaša koji razumije svoje kupce!

Zamislite da 83% vaših kupaca preporučuje vaš brend zbog izvrsnog korisničkog iskustva. To je realnost za one koji razumiju svoje kupce, prema Accentureu. No, Marketing Week kaže da samo 22% stručnjaka stvarno razumije putovanje kupca. Gdje se vi nalazite u ovoj slici?

Naša radionica 'Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja' vaša je prilika da se pridružite skupini odlikaša koja zaista razumije svoje kupce. Nemojte biti dio statistike koja ostaje u sjeni. 

Optimizirajte svoj pristup marketingu i prodaji.

Radionica je dizajnirana za poduzetnike, vlasnike malih i srednjih poduzeća, direktore, marketinške stručnjake i samostalne profesionalce koji su zainteresirani za napredovanje u svojim prodajnim i marketinškim strategijama.

Sposobnost da se duboko razumiju vlastiti kupci ne samo da je prednost, već i nužnost. Ako imate ambiciju bolje razumjeti svoje kupce i prilagoditi svoje poslovanje njihovim potrebama, ova radionica će vam pružiti ključna znanja i vještine potrebne za ostvarenje tih ciljeva. Ona je odgovor onima koji traže konkretna rješenja i strategije prilagođene dinamičnom tržištu, te predstavlja optimalnu priliku za profesionalni rast i razvoj. 

Naučite kako precizno identificirati i razumjeti idealnog kupca, te kako analizirati i pratiti njegov put kroz proces odlučivanja o kupnji. 

Što vas čeka na radionici? 

Online radionica 'Izrada profila idealnog kupca i mape njegovog korisničkog putovanja' će se održati 11. siječnja 2024., od 13 do 17 sati putem Google Meet platforme. Ograničen broj sudionika, od minimalno 3 do maksimalno 5, osigurava kvalitetnu interakciju i pristup prilagođen svakom pojedincu. Radionica je pažljivo osmišljena da kombinira teorijsko znanje s praktičnim aktivnostima, uključujući interaktivne brainstorming sesije koje vam omogućuju da testirate i razvijate svoje ideje u stvarnom vremenu.

Učite uz praksu  

Za sudjelovanje na radionici potrebno je izvršiti uplatu od 150 EUR (PDV uključen). Detaljne upute stižu na mail nakon ispunjavanja kontakt forme za prijavu. Nakon što zaprimimo uplatu, poslati ćemo vam potrebne predloške koji su nužni za pripremu prije početka radionice. Ovi materijali uključuju detaljne upute i primjere koji će vam pomoći da se u potpunosti pripremite za radionicu. Osim uplate, za pristupanje radionici neophodno je ispuniti predloške svojim idejama i informacijama, s obzirom da su nam one stvarni primjerni na kojima ćemo učiti i raditi.

Dodatne pogodnosti

Kao dodatni bonus, svaki sudionik radionice dobit će priliku za 45 minuta individualnih konzultacija s Andrejom. Ove konzultacije mogu se iskoristiti bilo kada do 29. veljače 2024., pružajući vam priliku za daljnje usavršavanje i personaliziranu podršku.

Andreja

Redefinirajte svoj poslovni uspjeh.

Vaša je predavačica Andreja Fazlić, poslovna savjetnica i vlasnica Astarta:Bit agencije. Njezina je misija pomoći tvrtkama i poduzetnicima povezati i uskladiti strategije (rasta) poslovanja, marketinga i prodaje kroz inovativne Inbound metode usmjerene na jačanje autentičnih veza s kupcima. Kao Digital Business Arhitect, svojim klijentima kreira dinamične sustave koji potiču prihode i evoluciju digitalnog poslovanja. Njezin personalizirani pristup usmjeren je na dubinsko razumijevanje poslovanja, s ciljem stvaranja strategija koje će unaprijediti poslovne operacije i povećati prihode. Ne propustite priliku čuti njezina praktična iskustva i otkrijte kako ih možete primijeniti u svom poslovanju.